dimecres, 25 de juny del 2008

Ressaca de festes


Aquestes festes de Sant Joan han estat, si més no, intenses. De moment, puc dir que s'han acomiadat de jo deixant-me com a penyora unes fantàstiques angines...

Però anem a allò que és realment important: què m'ha duit a sumir-me en aquest delirant estat febril???

Fet número 1: cursa de natació 21 de juny; 12:00

Vaig fer 2n! Des que jugava a futbol (i ho vaig deixar amb devers 12 anys!) crec que no havia guanyat cap competició esportiva!!! -sí, què passa, quedar 2n ho consider un triomf!-


D'esquerra a dreta: N'Stefani, guanyadora; un servidor, exultant i semiinconscient; sa dona d'en George Sheridan, l'homenatjat amb la cursa; Xisco Traca, 3r; home desconegut però amb una cara (l'únic que podem apreciar de sa seva persona) molt graciosa; filla d'en Sheridan; batlle de Deià.

Fet número 2: Verbena no, boda sí 21-22 de juny; 18:00-09:00

No vaig poder anar a sa revtella perquè tenia una boda a Artà; ses fotos des feliç i alcoholitzant event seran penjades en aquest bloc així que les me facin arribar!

Fet número 3: campionat de truc 23 de juny; 17:30

Na Sara (sa meva germana i parella truquera) i jo vàrem arribar a quarts de final. Estava vist que enguany no duria trofeus cap a Son Bauçà.

Val, això no té res a veure amb ses angines, però així sa gent sap de sa meva afició (ludopatia és una lletja paraula) a ses cartes!

Fet número 4: Vespre de Sant Joan 23-24 de juny; 20:30-05:30

Nedada, tramponada i nit d'havaneres a sa Cala. A les 24:00 agafa ets aumejos i cap a Palma s'ha dit, a veure un concert de Barrumbada a n'es Parc de la Mar un exitàs!).

Conclusió final: l'Ofici 24 de juny; 09:30

Quan ma mare me va despertar per anar a l'Ofici no hi havia res a fer: ja havia caigut. No obstant, com a bon deianenc, vaig anar a retre homenatge a n'es patró de la Vila (tranquils, és broma, seguesc ateu) i a n'es berenar costejat per s'Ajuntament (Hacienda somos todos, i a s'hora des menjar més!).

I així és com, estimats lectors, he arribat a n'aquesta penosa situació. Ibuprofenus, roga pro nobis...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

jaja. boníssim...!
segon? juer, està fet una sardineta!
ens veiem!
;)

Lear ha dit...

sa guanyadora sí que nadava com una llampuga...

va deixar que en Xisco i jo mos rebentàssim un contra s'altre i quan faltava no res mos va passar més fresca que una rosa!

roger, bentornat a aquests móns blocaires!

Joan Ferrà ha dit...

Veig que vas passar un bon Sant Joan!!!!!!! Jo vaig decidir celebrar el meu sant (i també soc ateu) a Ciutadella. 5 dies de festa i més festa, ginets, cavalls, toc de flabiol,...., massa llarg per contar. En tenir temps he d'intentar escriure tot el que ha passat, però ara toca el Congrés dels JEN. Esper veure't allà!!!

Una aferrada!!!!!