diumenge, 12 d’octubre del 2008

12 d'octubre


"En la fiesta nacional,
yo me quedo en la cama igual,
que la música militar
nunca me supo levantar."
Paco Ibáñez, La mala reputación



"Mañana tengo el coñazo del desfile... en fin, un plan apasionante."
Mariano Rajoy, president del PP





Tot i ser a Madrid, òbviament he passat de veure (ni de lluny) la desfilada militar que commemora l'inici del major genocidi de la història. Mariano, qui ens havia de dir que acabaríem tenint la mateixa opinió del dia de la hispanitat?

3 comentaris:

Anònim ha dit...

jo també coincideixo amb en marianu... esperem que sigui l'únic cop!
ah! i la cançó és una versió de paco ibáñez d'una cançó de georges brassens (la mauvaise reputation).
i m'encanta...!

Lear ha dit...

vaig penjar totes ses versions en es post des 6 d'agost!

deman perdó a tothom per sa desaceleració des ritme de publicació en aquest bloc, però vaig una mica de bòlit amb sa universitat; de totes maneres tenc un parell de vídeos que vos encantaran...

Anònim ha dit...

jo estic indignat amb la poca vida que hi ha aquí...
ni enquestes... bonooo
:P