dimecres, 30 de novembre del 2011

Fent s'indi (2a part): Tractament


Un dia qualsevol... sempre saps quina hora és

Es tractament ayurv que seguim a s'Hotel California és bastant dur, però he de reconèixer que des que vàrem arribar han desaparegut ses agrures, he perdut uns quants quilos i me sent molt més flexible i àgil. Tot té un preu, però també una recompensa!!
Mos aixecam a les 6:15 perquè a les 6:30 tenim classe de ioga. Diríem que he passat de tenir sa flexibilitat des pal d'una fregona a poder-me doblegar amb s'elegància d'un rinoceront. És un progrés. Això sí, ja puc fer sa majoria de ses moviments, i som es rei de sa "salutació a n'es sol"! Avui es mestre m'ha felicitat!
A les 8:30 tenim massatge. N'hi ha de diferents tipus, però sempre consisteixen en untar-te tot es cos amb oli calent. Però oblidau-vos de ses agradables carícies des massatges en cadena que mos fèiem a n'ets escoltes: massatge és sinònim de dolor. Te col·loquen es músculs i fan que ses essències amb què mesclen ets olis penetrin a sa pell vulgui o no vulgui sa teva anatomia. M'han trepitjat, fregit, ficat es dits fins s'os... però quan acaba aquesta hora de tractament, increïblement, te trobes bé. Segur que té a veure amb so síndrome d'Estocolm!
Després des massatges t'has de dutxar a fons, per tal de llevar-te tant d'oli com puguis! Crec que mai havia anat tan net!
A les 10:00 berenam: sucs i ensalada de fruita. Una autèntica passada!!!
A les 11:00 en Joan i na Francisca fan Kalari, s'art marcial de l'Índia i precursor des kung fu. Jo en vaig fer una classe, però tot plegat era massa i ho vaig deixar. Enlloc d'això vaig a caminar una hora per sa platja.
A les 15:00 toca massatge/tortura i dutxa una altra vegada. Ni sa calba de Mr Propper ha estat tan neta!!
A les 16:30 dinam. Suc, arròs i verdures. I poc!
A les 17:30 vaig a caminar una altra hora per sa platja.
A les 20:00 sopam. Puré, arròs i verdura.
Durant sa jornada he de beure dos litres d'aigua calenta, que amb es temps te lleva sa set manco que si fos aigua de la mar.
Cleanning day
Això és un dia normal, és a dir, si no anam d'excursió o mos toca "cleanning day". Ahhh, es "cleanning days"... Vet aquí el quid de la qüestió! Aquests dies, a n'es quals més aviat anomenaria "death days", prens una pastilla màgica amb uns inigualables poders laxants. Evidentment durant aquest dia no pots allunyar-te més de 15m des bany, i tampoc pots menjar res. I jo ja en duc 5!!! Això sí, durant aquestes jornades de reclusió forçosa he pogut llegir 4 llibres, escriure-vos un munt de postals i redactar aquestes cròniques!
Bé, crec que per avui ja vos he marejat a bastament!! Mem si demà puc escriure una mica més sobre sa meva vida aquí! Ara toca cantar... welcome to the Hotel California!!

3 comentaris:

Paula ha dit...

Lluís!! Has de tornar sencer, eh!!! No mos has de fer passar pena!!! :-) Com sempre,llegir-te ha estat un plaer... Una besada ben forta!!!

Lear ha dit...

Es meu fill es un campió, ho aguanta tot, (ja saps sa dita),, !!!!!sufrir sufrir per embellir, soportar soportar per jove tornar!!!!!
Una besade, tot es meu cor per tu
Som sa teva mumi

roger ha dit...

Lluís!
Molts ànims! Quina aventura que estàs vivint, eh! El millor és el que dius, que et sents més flexible i ja no tens agrures... només per això ja val la pena!
Tinc ganes de veure't! vaig a Mallorca en dues setmanes i no hi seràs!
Fins aviat