dilluns, 26 de maig del 2008

Rara auuis


Just ara deu fer cinc anys, enmig des hall des Madina Mayurqa (alma mater secundarística d'aquest blocaire i altres mallorquins il·lustres avui esdevenguts barcelonautes) vaig topar-me amb na Lena, professora de català. Va alçar sa vista i (supòs que avergonyida de passar de llarg sense dir-me res, que és el que li devia fer ganes) me va demanar què volia estudiar a sa universitat.

-Filologia clàssica.
-Jas! Quin rara avis!

I així, en aquell hall bastant cutre, amb sa seva cúpula acnèica i es seu verd hospital de Burundi, en aquell hall en què ho havíem sentit quasi tot, va nàixer sa direcció d'aquest bloc.

I ara, quan cinc anys després no acab però ja don per acabada filologia clàssica i entenc plenament ses reveladores paraules de na Lena, mir enrere i estic content de ser un rara auuis.

I clàssiques, sovint tan odiada, també se fa estimar.

Exempli gratia...

5 comentaris:

Bandarra ha dit...

S'enhorabona, rara auuis!!

Jejejje, per cert, ja m'han dit que hi ha canvi de plans. Esper que organitzem un nou enfrontament pingpongnístic i m'ho contis... Ja sé que ara vénen exàmens però segur que necessitau qualque moment de desconnexió...

Digau-me coses, va!!

;)

Una besadota!!!

Lear ha dit...

PING-PONG JA! Mono en tenc!

Canviant de tema: com més mir aquesta foto més passió trob a sa meva besada... o no?

nines de consell de cent ha dit...

Això no és passió, sinó perversió...

Anònim ha dit...

raro raro raro
jo també t'ho vai dir a classe... em postulo com a donador del nom del blog. toma!

Lear ha dit...

nines... sense comentaris (without commentaries en es món ressenyístic en es que estic capbussat).

Roger, no me'n record! Reclam contextualització!