dimecres, 16 de juliol del 2008

Politòleg?


Vos revel una altra enquesta amb què mos premia es Facebook (ja sabeu, el milenari "coneix-te a tu mateix" solucionat amb cinc preguntes tipus test!): ¿Qué clase de politólogo eres?. Si tenim en compte que avui surt sa llista dets admesos a Ciències Polítiques i de l'Administració -sa meva futurible carrera-, es resultat pot ser d'allò més aclaridor!

Resultat

TEÓRICO POLÍTICO

Desconfías de la ciencia política. Piensas que la complejidad de la política no se puede aprehender con el vulgar método científico. Desconfías del empiricismo. Prefieres elaborar complejas estructuras conceptuales para comprender y/o explicar lo político. Te va a costar conseguir empleo.


Anàlisi

*Sa foto no sé què té a veure amb tot plegat, però és sa que es senyor que va confeccionar es "quiz" va elegir per as meu resultat.
*Es títol, donades ses meves circumstàncies acadèmiques, convida a ser optimista. Un optimisme que tanmateix entra en ràpida contradicció amb sa primera oració "desconfías de la ciencia política".
*Per què aprehender? Clarament perquè es confeccionador pensa com jo: ses hacs intercalades fan senyor.
*Desconfías del empiricismo. Prefieres elaborar complejas estructuras conceptuales para comprender y/o explicar lo político. Jo diria que som més aviat el contrari... què en pensau?
*Però es clímax no arriba fins a sa darrera frase: te va a costar conseguir empleo encara me martelleja ses orelles i es cervell... un oracle funest que me fa dubtar entre mirar sa llista dets admesos o anar-me'n directe a ADE; però de sobte pens que si vaig fer filologia clàssica no va ser per ses sortides, així que no conviaré de tònica i seguiré amb carreres amb passadís especial a ses oficines de s'INEM.

4 comentaris:

Bandarra ha dit...

Esper que hagis tengut sort i te puguis iniciar com a politòleg, polític i tot allò que vulguis...

Val la pena anar fent allò que es cos te demana sense pensar tant amb ses garroves.

A s'INEM hi farem coa tots...

Ja me diràs coses!

Anònim ha dit...

jaja.
Doncs quina tela això del feisbuc...
vaig llegir que és impossible borrar-se'n, o sigui que seràs, per sempre més, un element virtual!
va, maco, truca'm!
;)

Lear ha dit...

m'han acceptat... :)

Lear ha dit...

He vist es resultat d'un altre al·lot que va fer es mateix test; es seu resultat era un altre, però el més significant és la diferència de foto: ell n'Aristòtil, jo aquesta... m'estaran dient niñato?