dimecres, 9 de febrer del 2011

Orgull de cosí, orgull de deianenc


Etapa reina de la Challenge 2011
Cargado por RTVMallorca. - Videos de noticias recién publicadas.

Tenc múltiples cosins que me fan estar orgullós per múltiples raons, i són múltiples ses causes que m'enorgulleixen de ser deianenc. I avui, veure en Vicenç i sobretot en Joan m'ha fet sentir molt orgullós, com sempre!

















[Anècdota lluisenca de sa jornada: he arribat a les 10:20 a Valldemossa, sorprès i content d'anticipar-me dues hores a sa sortida de sa carrera; sorprenentment, sa carretera ja estava tancada; m'he barallat amb sa guàrdia civil que custodiava que només passassin cotxes de s'organització fins a límits de desobediència a s'autoritat; he deixat es cotxo; he caminat dos metres; he fet autostop a un cotxo de s'organització, no sense abans acomiadar-me amb sa mà dets agents de sa benemèrita, que crec que entenien tant com jo que era una pardalada que només pogués anar amb cotxo a ca meva si prèviament feia unes 5 passes a peu...]

1 comentari:

Lear ha dit...

Sa idea de s'autostop ha estat presa prèvia consulta maternotietil!